Monday 13 October 2008

Läsning på Avvägar....

Det var förstås en anspelning på min bristande uppdatering samt Tawni O'dells Avvägar, som jag just har läst ut. Tänker inte säga ett knyst mer för bokcirkeln får första tjing på mina tankar om denna bok. Ser fram emot träffen den 23:e!

Jag har som sagt varit riktigt dålig på att uppdatera denna blogg - sorry! Det beror förstås på att jag jobbat mkt, vilket gör att mitt läsande blir lidande, vilket gör att bokbloggen blir lidande, vilket förstås gör alla mina läsare lidande med (alla tre... ;). Kan dock inte klaga, är ju bra å tjäna pengar...

Imorgon skall jag till biblioteket och lämna tillbaka Avvägar och samtidigt hämta en bok som jag längtat efter jättejättemycket... Stephenie Meyers, need I say more?

Citerar Martina: "imorgon går fia in i vampyr-koma... =)"

Har dock en solid plan för tiden efter vampyr-komat också, har laddat upp med Tamara McKinley:s Jakaranda och Den svarta Opalen, Hanna MacDonalds Vägen till solen och Jean M Auels Grottbjörnens folk. Tror dock det blir att lämna tillbaka Grottbjörnens folk utan en endaste peak, för jag känner helt enkelt inte för den tjocka bokluntan just nu, eller ens om en månad. Är just nu mer intresserad av Saga Borgs Jarastavens vandring. Sen är jag nyfiken på Mitch Alboms Tisdagar med Morrie och En dag till, för att inte tala om Fördjupade studier i katastroffysik....

Som ni ser så har jag inte lämnat er helt. Återkommer antagligen inom ett par dar med tankar om Meyer.
/F out

No comments: