Saturday 7 February 2009

Problemet med tid och ork

Jag är hemskt ledsen att det enda jag kan ge er är skvaller från den försakade bokhyllan, men läströttheten håller i sig. Jag har tid å sitta å läsa till och från bussen varje dag, men är så otroligt icke-lässugen då. På väg till jobbet halvsover jag mest hela vägen, på vägen hem brukar jag vara snurrig i huvudet av allt jobbande (fortfarande så mycket att ta in) och dessutom blir jag rastlös och vill ha någon att prata med, vilket brukar betyda att jag ringer någon. Och på kvällarna har jag tittat på tv och försökt ta mig ut och gå. Inte ens det har gått bra, så mest har jag bara ätit och gått och lagt mig.

Jag ska fokusera på att få bokcirkelnboken Ray Kluun - En sorts kärlek läst innan nästa torsdag då det är dags för träff igen, och sen skall jag fokusera på Flygare-Karlén och förstås på den något uppkäftige Dracula (se nedstående inlägg 'Bokhyllan - fortsättning').

2 comments:

Martina said...

Du har en bokhylleutmaning att hämta hos mig!

Fia said...

Jag skall ta itu med den a.s.a.p! =)