Monday 22 December 2008

I en frusen vintervärld...

Nu är jag "hemma-hemma" i vintriga norrbotten och bloggar faktiskt hemifrån Ett hem utan böcker... (Det ni!) Vi har haft lilla julafton och vi gav varandra var sin bok. Jag öppnade min på en gång (nyfiken i en strut) och hon väntar med att öppna sin till julafton. Dock fick hon en extragåva som hon kunde öppna med en gång, det var en bok med miljövänliga tips (eftersom hon är en miljövänlig typ). Boken som jag fick var Celia Rees Sovay. Jag vet inte riktigt hur hon visste det, men det är den bok jag velat ha mest av alla böcker på min önskelista... Ni kan ju gissa om jag blev glad..! =)

På flyget upp hann jag läsa ut den sjunde boken i Jarastavens vandring. Nu har jag två kvar av den, samt tre böcker till som jag kan njuta av under min långa julledighet.

Nu ska vi ut och julhandla!

No comments: