Tuesday 9 November 2010

Pocket & Påhitt - Ursäkta kyparn, men det är en syrsa i min klubba...

Mitt paket!
Paketet från Bokstunder kom redan i torsdags men eftersom jag har varit borta från fredag morgon till måndagkväll så har jag inte hunnit skriva om det.

Öppnade det dock torsdagkväll och WOW vilket paket! Böckerna jag fick var Isabel Wolff - Vickis Vintage Butik och Lisa Jewell  - The truth about Melody Brown (som jag redan börjat läsa). Böckerna verkar jättebra, Lisa Jewell är en personlig favorit och Isabel Wolffs bok verkar vara en mysig bok (bra för mörka höstkvällar). Har redan slukat allt godis (mmm choklad!) men lämnade kvar klubban. Det lustiga med denna klubba är att den har en speciell ingrediens... SYRSA! *mmm* Ni kan nog tänka er mitt illskrik då jag såg syrsan i klubban. Där satt jag i godan ro och gottades åt alla godsaker å så ser jag en INSEKT i mitt godis... Ja, du Cissi, du har verkligen förmåga att skaka om! Jag tar det som ett halloweenskämt och flinar i mjugg... ;)

Sen fick jag smultron-te (hur visste du att jag älskar smultron!??). Det doftar underbart! Det övriga prasslet var Mochaccino Mints, Origami-postits, tuggummi, svarta katten, yatzy, markeringspennor och Knep och Knåp. Märk väl att det inte är samma Knep och Knåp som Bokstunder fick av mig utan att vi hade samma briljanta tanke ;)

Ett stort tack till min eminenta bokvän Bokstunder!!

5 comments:

Cissi said...

Vad gör man inte för att få sitt paket att bli lite mer oförglömligt? :-)

Men jag hade lite lätt ångest när jag la med klubban och skrev en kommentar i ett av dina andra inlägg att du kanske skulle kolla lite extra på prasslet. Fast jag tror inte du tänkte i dessa banor när jag skrev så... ;-)

Kul att du gillade paketet (jag tyckte den engelska boken lät jättebra och köper den gärna när den kommer ut på svenska). I alla fall om den får bra kritik av dig. Jag blev också lite fundersam över Knep & Knåp-tidningen och kul att vi lyckades skicka en likadan till varandra.

Fia said...

Haha jag kan tänka mig att du blev litet nervös på min reaktion ;) Och nej, jag tänkte inte alls i de banorna, jag förstod att du gett mig något som du var osäker på att jag skulle gilla men kanske i stil med viol-lakrits... men detta var defintivt roligt! :)

enligt O said...

Melody Brown är jättesöt! Syrsan är jag tveksam till...

Fia said...

Enligt O: Är du säker på att du inte vill ha litet syrsa-klubba?? ;)

Västmanländskan said...

Oj, vilket trevligt paket!