Saturday 17 January 2009

Ber så hemskt mycket om ursäkt...

...för den dröjande recensionen. Såg att det började vara hela veckor mellan mina inlägg och det är ju helt enkelt skamligt. Som försvar kan jag endast säga att jag börjat på mitt första riktiga jobb förra veckan. Det är fem mil härifrån så jag pendlar två timmar om dagen. Det innebär att jag stiger upp 05.45, kommer hem 18.00 och går och lägger mig 22.30. Däremellan är jag så trött så jag inte orkar mer än ligga i soffan.

Jag klagar egentligen inte för jag trivs med de långa pendlingarna. Jag kan öronmärka två timmar varje dag för läsning (tjoho!) och genom detta får jag ju också mer att skriva om.

Senaste inhandlade boken i min samling blev igår Markus Zusaks Boktjuven. Jag skall läsa den inför bokcirkeln nästa torsdag och ser verkligen fram emot det.

No comments: