Monday 16 March 2009

Pocket&Trix


Första paketet är uthämtat och wow vilken överraskning! Den innehöll:

  • Diana Setterfield - Den trettonde historien
  • Coop änglamarks mörka apelsinchoklad *mmm choklad*
  • Kobbs Himlagott med kvitten, persika och grädde
  • Ett sött vykort från min hemliga bokvän som bor "någonstans mellan din nuvarande hemstad och där du bodde förut!" (geez, what a surprise! Någonstans mellan Norrbotten och Skåne...Hmm!) ;P
Det verkar som min hemliga bokvän har lyckats tolka min smak riktigt bra. Boken har jag hört talas om och faktiskt funderat på att köpa (den verkar jätteintressant!), choklad är alltid en vinnare och detta teet hade jag faktiskt tittat lystet på länge, även om jag av någon anledning inte kommit mig för att köpa det. Vilken tur att jag nu fått det! Tack så jättemycket för detta roliga paket, det var mycket populärt! Jag är dock fortfarande helt clueless för vem min hemliga bokvän kan vara och börjar bli något nyfiken. Har du lämnat mig någon ledtråd i paketet (förutom kortets ledtråd dvs;)? Änglamark och Himlagott, är det en coincidence eller syftar det på något? Är du i själva verket en ängel? Eller är du engelsk? *grubbel grubbel*

Inte nå övertolkning här inte!

5 comments:

Anonymous said...

Haha, nej jag är ingen ängel. Men, utan att ha tänkt på det skulle det nog kanske eventuellt kunna ses som en liten ledtråd... :)
Härligt att paketet var uppskattat! Jag filar redan på nästa!

Fia said...

Will there be moore chocolat? =))))

Anonymous said...

of course!

Fia said...

Weeeee!

Klara said...

Vilket "vårigt" paket! Måste passa bra nu när våren kikar fram!