Sunday 23 March 2014

Morgongos

Nu är det dags för morgontvagningen, säger Aska. Okej, tycker Sota. Det här var ju ganska skönt.
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhh.... that's the spot.
Aska fortsätter att tvätta Sota som är lite kittlig i öronen. 
Sota inser att hennes systers tvättning kanske håller på att gå till en överdrift. Och vem är Aska egentligen att få tvätta Sota? Känns det inte lite förnedrande? "You're not the boss of me!" 
"And now", evil Sota said, "prepare to die!"
"Aooo! Mitt öra! Släpp!"
"Inte förrän du visar lite respekt!"
Aska och Sota utkämpar ett episkt slag som tyvärr är för suddigt för att ha med på bild. Aska lämnar Sota nedslagen på rygg, dazed and confused.
Sota inser att det här med tvättning nog inte var en så dålig idé ändå.

5 comments:

Marcus said...

Ja hahaha!!!

Arina said...

Helt underbar! Jag är så glad att du fått en bättre kamera så du kan lägga upp sådana här episka berättelser.

Fia said...

Hehehe jaaa! Det är himla kul att ha en bra kamera igen! Tycker nästan synd om er, så jag kommer spamma feeden med katter framöver! =)

Unknown said...

Precis så gör mina katter också. Börjar med tvätt och slutar med slagsmål. :)

Fia said...

Malin, skönt att mina katter inte är ensamma om det, började tro de var lite psycho :)

Kolla bara in blicken på Evil Sota innan hon biter Aska i örat!