Sunday 9 March 2014

Mera böcker i din bokhylla, mera bokhylla i ditt hem...

Mera hem i din villa, mera villa i ditt slott...
Bordaux bordaux!

a.k.a. Snart måste jag köpa en större lägenhet eller göra mig av med lite böcker.

Har handlat del två och tre i Divergent-serien, "Insurgent" och "Allegiance", så nu ligger jag här i soffan och läser och läser.

Har också råkat beställa tre böcker på nätet. Det blev Lisa Bjärbo och Johanna Lindbäcks "Vi måste sluta träffas på det här sättet" samt Mhairi McFarlanes "You had me at hello" och "Here's looking at you". Jag skyller inhandlingen av Mhairi McFarlanes böcker enbart på Mrs Bookponds recension. You are a bad influence, missy!

Btw... klyshiga boktitlarnas dag? :D


2 comments:

Johan said...

Det är bästa anledningen att skaffa större hem. Du vore inte direkt första personen att flytta just därför.

//JJ

Fia said...

Hehe, skämt åsido så håller jag på å funderar kring hur jag ska göra för att få plats med fler bokhyllor. Funderar på att möblera om.