Saturday 1 March 2014

100 inlägg på lika många dagar

Jag har tänkt köra på 100 inlägg på 100 dagar. 

Det kommer syfta till att utmana mig själv att läsa mer, skriva mer recensioner och läsa fler andra bloggar. Jag har ju trots allt en hel bokhylla full med böcker som jag ska läsa, och tre oresencerade böcker redan, så jag har åtminstone material för tre dagar. Då är det ju bara 97 dagar till.

Det startar alltså idag den 1 mars, och håller på till och med den 8 juni.

1 0 0  d a g a r.

Hoppas att få hjälp med 3-4 inlägg av min medbloggerska Farraw, tänker också skriva om fandom, kongresser, dillchips, katter och en och annan film.

Jag tar förstås också emot tips från mina kära läsare. Vad vill ni läsa! Nu har ni chansen att önska inlägg! Dooo eeeet.


4 comments:

Unknown said...

Jag har också anmält mig och av ungefär samma anledning som du. Ska bli spännande att se om man tar sig igenom 100 dagar. :D

Lycka till!

Fia said...

Har hört flera som har samma önskemål! Lycka till! =)

Mrs E (ibland Grefvinnan) said...

Kul utmaning - borde försöka jag med men hinner inte blogga varje dag så... Lycka till!

Fia said...

Men Mrs E, du kan ju skriva småinlägg och tidsinställa dem så du får ett om dagen :)