Monday 3 November 2008

Hurra, hurra, hurra!

Jag har (som ni ser till höger) äntligen kunnat låna Stephenie Meyers första bok i serien Twilight. Efter att ha läst ut boken jag höll på med, skapat en atmosfär av myspys med Russian Earl Grey, Coco och tända ljus så satte jag mig ned och började läsa... Nu är jag 100 sidor in i boken och panikslagen över att jag inte har tvåan imorgon (eftersom jag totalt glömde bort att ställa mig i kö på den...) Ni vet vad detta innebär, eller hur? Jag måste antagligen köpa hela serien. Fast fyran har kanske inte kommit ut på svenska än, och isåfall skulle jag ju läsa fyran på engelska... (naturligtvis går det inte å vänta!) Kanske jag borde läsa samtliga på engelska? Hmmm...

Svåra frågor. Det enda jag vet säkert är: Denna bok är fruktansvärt beroendeframkallande, och jag kan inte sitta här och blogga längre utan måste gå å läsa mer...

/Fia over and out

No comments: