Tuesday 23 June 2009

Sommarpåse lyx


Så har man fått hem ett paket med sommarpresenter från http://www.boxtown.nu/. Tack så jättemycket för alla fina presenter! Jag fick Jean M Auel - Grottbjörnens folk och Hästarnas dal (Yes! Äntligen!) Sen fick jag min efterlängtade sweizernöt och saltlakrits, ett fint kort och pennor, servetter med kattmotiv, virkade grytlappar, stickade nåldynor, disktrasa, sydd väska, necessär och näsduksväska. Det var verkligen ett sprängfyllt paket! Jag är jätteglad för denna present som var både överraskande och praktiskt! Tack så mycket min hemlige bokvän!

4 comments:

Anonymous said...

Vilket härligt sprängfyllt paket.

Marie said...

Fia, är det du som skickat paket till mig? Kommer man från Boden så måste man hälsa på släkten (som bor kvar) då och då. Du har hamnat väldigt långt från Norrbotten ;-)

Fia said...

Hanna: Jo visst var det!

Marie: Det är tyvärr inte jag! Jag har blivit kidnappad av en skåning som ville jag skulle spendera livet med honom här nere, det är ju inte lika fint som norrbotten menmen. Jag kommer ursprungligen från Älvsbyn, är född i Boden och har bott i Luleå i fem år. =)

Marie said...

Ja, tänk så det kan gå, du får väl kidnappa tillbaka honom någon gång!