Tuesday 16 December 2008

Someone loves my blog!


Tänkte bara skryta med att jag fått en till I Love Your Blog-award av Hanna (ni vet, min ohemliga jultomte). Nu är det TVÅ som älskar min blogg, snart äger jag det här stället.. *mouahaha*

Sen tänkte jag bara säga att mitt inlägg om bokbyte nappat och jag har nu bytt till mig Lisa Jewell - Våga flyga samt Jane Green - I dina kläder. Hinner kanske inte få dem förrän jag åker "hemhem" till Norrbotten, men då finns de åtminstone här när jag kommer tillbaka, spänd och förväntningsfull på nya läsupplevelser.

Som vanligt inför en resa skall jag nu redogöra böckerna jag har med mig. Följande böcker har dimpt ned i min resväska:

Saga Borg - Livets källa
Saga Borg - Vargens lya
Saga Borg - Tertors vrede
Marisha Pessl - Fördjupade studier i katastroffysik
Tracy Chevalier - Oskuld och erfarenhet

Jag har en stark känsla av att jag inte hinner med alla böcker jag tänkt läsa på min Att läsa innan nyår-lista. Men det gör inget, jag kommer åtminstone ha läst 100 böcker. Och när nyåret gått börjar jag om och addar massor med nya böcker som jag skall ha läst inom en viss tidsperiod (blir litet mer utmaning på så sätt)...

2 comments:

Kerstin said...

Böckerna lades på lådan alldeles nyss, så jag hoppas du hinner få dom. Fast det beror ju på när du åker förstås =)
//Kerstin

Fia said...

Jag åker på söndag, så om de är här på fredag hinner jag få dem. Men det spelar ingen roll, jag hinner ändå inte läsa dem innan jul, tror jag.. =)