Monday 15 December 2008

Försenad leverans...

Väntar med stor spänning på min något försenade Julklappspåse Large. Hanna sa att Adlibris segade så jag får väl helt enkelt ge mig till tåls och hoppas på att paketet anländer åtminstone innan fredag så jag kan få det innan jag åker hem till norrland. Typiskt att sånt här alltid händer mig - världens mest nyfikna människa. JAG, som knappt kan hålla mig från att bläddra till slutet av varje bok jag läser... JAG, som måste ha det senaste avsnittet av NCIS och Heroes sekunden då de kommit... JAG, som alltid klämmer och känner och smyger och tisslar och tasslar för att få reda på vad jag kan tänkas få i julklapp. Just det, fröken nyfiken i en strut. Jag håller på å spricka av förväntan...! Vad kan hon ha hittat på åt mig?

Idag verkar det inte som om jag blir uppringd av jobbet. Istället har jag suttit i samtal med mor om julklappsköp. Har sedan beställt en present (hoppas den kommer senast fredag bara!!), och spånat på litet smått och gott som jag kan ge mina bröder. Jag tycker det är supersvårt att ge presenter till dem, de har så speciella smaker. Själv är jag hur enkel som helst, det enda jag vill ha är presentkort på böcker och kläder. Presentkort är bra för att det är enkelt att frakta hem...

2 comments:

Anonymous said...

Om ingenting väldigt märkligt händer, typ att posten bestämmer sig för att bara leverera med hjälp av sengångare eller liknande så borde du absolut ha din påse innan fredag. Bara den inte spricker...

Fia said...

ojoj det låter ju bra... sprickande påse, är den så proppfylld med saker till mig? =))