Wednesday 16 September 2009

Pocket & Prassel 3.0

Mitt bokpaket har kommit!! *gör den galna glada dansen*

Boken jag fick var Lisa Jewells Typ Trettio, som är jättebra. Jag har tyvärr redan läst den, men äger den dock inte så jag har tillfogat den till min samling av Jewell-böcker som nu är fyra styckna. Jag älskar verkligen Jewell och tycker min hemliga bokvän har lyckats bra, trots att det råkade vara en bok jag redan läst. Schweizernöten uppskattas också STORT kan jag säga! (Och sambon har nu varit tvungen att gömma den för mig så jag inte äter upp den på en gång före middagen...) Tyvärr vann jag inget på supertrissen, men det var en trevlig spänning medan det varade ;)

Jag förstår att det kanske inte är så lätt att hålla koll på böcker jag har läst/inte läst och för den skull så finns det litet hjälp i form av en lista att tillgå, Fias readinglist, men jag såg att jag länkat direkt till 2009-års lista vilket jag kanske inte borde gjort eftersom det även finns en lista från 2008 och litet sf-böcker som vi planerar att läsa, och det hade ju också kunnat vara värdefull information.... Nåja, alles gut!

Jag tackar min hemliga bokvän för detta fina paket! Jag längtar redan efter nästa... ;)

2 comments:

Anonymous said...

Vad trist att du har läst boken, även om jag hade mina misstankar eftersom den har några år på nacken. Hoppas att jag prickar bättre med nästa bok, har då inte hittat den på dina listor...
/Bokvännen

Fia said...

Ja, inte gör det då något eftersom det är en bok som jag gärna läser igen. =)