Tuesday 5 June 2012

Utmaning!

What you readin hittade en ett-inlägg-om-dagen-utmaning på en annan blogg, om saker vi förknippar med olika böcker. Den verkade kul, så den hakar jag på!

15 böcker som:

1 … har med något som finns i vårt kylskåp att göra.

2 … har med en tid jag saknar att göra.

3 … har med en ovana jag har att göra.

4 … har med något jag ser fram emot att göra.

5 … påminner mig om min barndom.

6 … har med en onödig sak som gör mig ”lycklig” att göra.

7 … har med en plats jag vill till just nu att göra.

8 … har med något nödvändigt ont att göra.

9 … har med en blomma jag tycker om att göra.

10 … har med något uppifrån att göra.

11 … har med en semesterresa jag har gjort att göra.

12 … har med en sak jag aldrig ska göra att göra.

13 … påminner mig om min ungdom.

14 … har med idag att göra.

15 … gör mig glad.

No comments: