Friday 15 July 2011

The rumour of my demise are greatly exaggerated

Blev tydligen så att jag tog detta med semester på för stort allvar ;)

Jag har en hel del drafts som jag arbetar på, recensioner av Jim Butcher och Maria Langs böcker, har läst en hel del mer också och även fått läsex vid namn Solbarnet, skriven av Monika Hääg, som jag har påbörjat och gillar. Så jag kommer att komma igång och blogga. Redan denna helgen, jag lovar! Låt mig bara njuta av sommaren ett liitet tag till ;-)

Liten kort uppdatering: Sen jag kom hem till Malmö den 9 juli så har jag hunnit varit på midnattssläpp av A dance with dragons, den efterlängtade femte boken i serien A song of ice and fire som också är filmatiserad av HBO i serien A game of thrones (också namnet på den första boken i serien). Håller just nu på att läser den fjärde boken, A feast for crows, och längtar tills jag får börja med nummer fem. Men det här lär ta sin tid för båda böckerna är över 900 sidor långa ...

No comments: